Saturday, March 3, 2007

همبستگی برای آزادی، برابری، عدالت جنسیتی

فراخوان تجمع روز جهانی زن - 8 مارس/ 17 اسفند 85

روز جهانی زن را در زمانی گرامی می داریم که هنوز سایه قوانین تبعیض آمیز بر سر زنان میهنمان سنگینی می کند، سیاستهای جداسازی و سهمیه بندی جنسیتی با شدت هر چه تمام تر اعمال می شود، جنگ طلبان با کوبیدن بر طبل جنگ، آرامش و امنیت را از مردم سلب می کنند، حقوق بشر به طور مستمر نقض می شود، زنان، کودکان و سایر قربانیان خشونت و بی عدالتی، پناهی نمی یابند و آسیبهای اجتماعی و فقر هر چه بیشتر چهره ای زنانه به خود می گیرد. در این شرایط، زنان با تلاشهای خستگی ناپذیر در مسیر احقاق حقوق انسانی، شهروندی و جنسیتی همچنان پای می فشارند.

ما با تاکید بر خواسته های دمکراتیک و مسالمت جویانه خود، از همه زنان و مردان آزاد اندیش دعوت می کنیم برای تجدید میثاق و ابراز همبستگی تا رفع هر گونه تبعیض و نابرابری و بی عدالتی علیه زنان، به تجمع ما که در روز 8 مارس، 17 اسفند 85 از ساعت 2 تا 3 بعد از ظهر در مقابل در اصلی مجلس برگزار خواهد شد، بپیوندند.

گروه هماهنگ کننده: شهلا انتصاری، شادی صدر، محبوبه عباسقلی زاده، فاطمه گوارایی، مینو مرتاضی لنگرودی، رضوان مقدم


امضا کنندگان
اشرف چیتگر زاده
آزاده فرقاني
آسيه اميني
اعظم اکبر زاده
افروز مغزی
اکرم اصانلو
آمنه شیرافکن
الناز انصاري
بهاره دولو
بهاره هدایت
پرستو دوکوهکي
پروانه میلانی
پروین اردلان
پروین بختیار نژاد
پگاه حمزه ای
جلوه جواهري
جهان فیروزه ای
حمیده ابراهیمی
خدیجه حسینی
دلارام علی
رضوان مقدم
روشنک غیاثیان
زارا امجدیان
زهرا اکبر زاده
زهرا حیدر زاده
زهرا داوری
زهرا مینویی
زینب پیغمبر زاده
زینب مختاری
ژیلا بشیری
ژيلا بني يعقوب
سارا اسمی زاده
سارا ايمانيان
سارا کرمانیان
سارا لقایی
سارا لقماني
ساغر لقايي
ساقی لقایی
سحر ابونصر
سحر مرانلو
سعیده اسلامی
سکینه قنبری
سمیرا صدری
سميه فريد
سهیلا طهماسبی فر
سوسن طهماسبي
سونیا ترکمان
سیما مدنی
شادآفرین قدیریان
شادی صدر
شفیقه حمید زاده
شهره نامجو
شهلا انتصاری
شهلا ذاکر
شیرین عبادی
فائزه اثنی عشری
فرناز سیفی
فاطمه توقیری
فاطمه گوارایی
فاطمه نجاتی
فرزانه روستایی
فرشته ذاکر
فريده انتصاري
گیسو فغفوری
گیلدا فرید مجتهدی
گیلدا مجتهدی
متین دخت صالحی
محبوبه حسين زاده
محبوبه عباسقلی زاده
مرضیه مرتاضی لنگرودی
مرضیه نوربخش
مريم حسين خواه
مریم شبانی
مریم ضیاء
مریم عرب عامری
مریم قنبری
مریم کیان ارثی
مریم محبوب
مریم محمودخواه
مريم ميرزا
منصوره سلیمی
منصوره شجاعی
مهسا امرآبادی
مهناز محمدی
مهین پیرکه
مینا جعفری
مينو مرتاضي
ناهيد انتصاري
ناهید توسلی
ناهید کشاورز
نسرین افضلی
نسرین فرهومند
نسرین فیروزه ای
نسرین ملکی
نفیسه زارع کهن
نگار انسان
نوشین احمدی خراسانی
نیره توکلی
نیلوفر انسان
نیلوفر گلکار
هاله سحابی
هدی عمید
هما خداوردی


حمایت کنندگان
امیرحسین امیری
پیمان عارف
حمید بی آزار
حمیدرضا ایمانی
رضی جعفر زاده
روزبه میرچرخچیان
ساسان آقایی
سید داود رضوی
سید داود رضوی
صنم دولتشاهی
علی تدین علی عبدی
عیسی سحرخیز
فرید هاشمی
مححسن مالجو
مصطفی نیلی
منصور حیات غیبی
هانی ساداتی

48 comments:

Unknown said...

esme ma ra ham ezafe konid

shadi said...

روزبه میرابراهیمی

در مورد خبر رسانی روی ما هم می توانید حساب کنید. برای همه تان از جمله دوستان عزیزم در این جمع ارزوی توفیق دارم..

Roozbeh said...

چرا اسم آقایون در بخش حمایت کننده آورده شده و نه امضا کننده؟!
این جدا سازی ها درست نیست دوستان. ما همه با هم در جنبش مشترک حذف تبعیض های جنسیتی تلاش می کنیم

Unknown said...

Emzaha be sorate Eslami Joda az ham - Ghesmate Mardaneh va ananeh hast?

فاطمه said...

man ham emza mikonam:
fatemeh aminzadeh

Sar-be-Hava said...

chera faghat khanoumha hagh-e emzaa darand?
in kaar che farghi ba nazar-e aghayouni dareh ke hamisheh khanoumha ra joda mikonand az aghayoun?!
be nazar-e man ke in kaar hamaan ghadr tohin amiz ast

قاصدک said...

امضا می کنم
مریم افشنگ
با آرزوی موفقیت

بیتا یاری said...

منم حمایت میکنم.
تو وبلاگم هم لینک میدم.
اما شاید نیومدم
چون بازم ازمون فيلم برداری ميشه
به خانواده هامون ميگن ...!
ميام اما مخفيانه!

Unknown said...

کامران غبرایی

Unknown said...

.حمایت می کنم
بهمن روحانی

آن سرزمین لعنتی دوست داشتنی said...

من امضا می کنم و در مورد اطلاع رسانی هم کمک می کنم ولی خوشبختانه در این مورد دوم دست زیاده[لبخند]

Leila said...

اسم من رو هم لطف کنید اضافه کنید.
لیلا موری

Roxana said...

hemayat va tavafoghe khod ra elam mikonam, lotfan name mara niz jozve emzakonandegan bogzarid.
Roxana Setayesh.

آیدا said...

سلام
خسته نباشید ...
من ایران نیستم .. اگر بودم میتونستم در این تجمع شرکت کنم.
اما اسمم را به عنوان حمایت کننده اضافه کنید
آیدا قجر
برای خبر رسانی هستم.

علی said...

علی مهتدی
برای همه شما آرزوی موفقیت دارم. در ایران نیستم ولی میتوانم در خبررسانی همکاری کنم.
به امید آینده ای روشن و زیبا برای همه ایرانی ها

آیدا said...

در برابر تندر مي ايستيم چون كوه ... تاريخ ما را به گواهي خواهد خواند كه ما سر فرود نياورديم آيدا سعادت

MEM said...

سلام
من هم از اين تجمع حمايت و در آن
شركت مي كنم

hambastegi1383 said...

آینده آزاد

از این حرکت حمایت می کنم

Prof. Roya Toloui said...

من هم حمایت میکنم.
رویا طلوعی

Leyla said...

حمایت میکنم: لیــلا خالندی

Unknown said...

امضا می کنم

Unknown said...

امضا می کنم : سهیل آصفی

Unknown said...

امضا : ناهید خیرابی

Abcdefg said...

tara najdahmadi

muzzy said...

مازیار سمیعی...امضا

سپنتا said...

دوستان بادرودی گرم وتهنیت بخاطرفرارسیدن روزجهانی زن
برای تغیرقوانین مردنوشت وزن ستیز اسلامی راهی جزمبارزه مدنی وجودندارد
بایستی به میدان رفت وازبشارت دهندگان جهل ومرگ وزندان نترسید
مردان نیز می باید این خجسته روزرادرکنار دوشادوش بهترین فرزندان میهن بزرگ بدارند
باآرزوی موفقیت برای جنبش مدنی زنان ایران زمین.........سهیک

faezeh said...

خبر دارید 30 نفر از امضا کننده ها الان تو اوینند؟ می دونید چند تا بچه امشب بی مادرشون خوابیدند و چندتا خانواده نگرانند؟دوشنبه 9 صبح جلوی اوین تجمع می کنیم

Unknown said...

salam doostan !
lotfan esme ma ro ham beonvane hemayat konande ezafe konid
-mandana moghaddam
-arsallan abdollahi
be omide ayande va movafaghiiat

ليلی مظاهری - Lily Mazahery said...

Khahesh mikonam esme man ra ham ezafe konid.

Lily Mazahery

بادبان said...

زنی عبور کرد که فضا را زیبایی بخشید

فاطمه said...

امضا
فاطمه محمد

سیب بنفش said...

esme man ra ham ezafe konid setareh sadjadi
va
sahar sadjadi

Mohammad Mahdian said...

baraatoon aarezooye movaffaghiyyat daaram. man iran nistam, vagarna hatman mioomadam.

vali hamoontowr ke chand taa comment e dige eshaare kardan, be nazaram darj nakardan e esme aaghaayoon dar bakhsh e emzaa konandegaan dorost nist.

Mahmood said...

Hemayat mikonam:
Mahmood Amiry Moghaddam

niroo said...

سلام! رضا نيرو هستم. چون قبل از اطلاع من از محتواي بيانيه نام من در ليست حاميان درج شده و با توجه به نا همسويي فكري و سياسي با برخي حمايت كنندگان از شما مي خواهم نامم را از ليست حمايت كنندگان فراخوان 8مارس حذف نماييد. با تشكر

رضا نيرو

ماهی تنگ بلور said...

با تمام وجود براي احقاق حقوق از دست رفته تاريخيمان تلاش مي كنيم و براي آزادي همراهانمان فرياد ميكشيم

Unknown said...

ba dorood
man ham hemayat khodam ra elam
mikonam az een farakhan
be omid azadie tamam ensanha
va tasavie hoghogh zan va mard
aryamehr
azadandisheh.blogfa.com

Unknown said...

حمایت و امضا میکنم
مهرداد رستگاریان

nouka said...

manam emza mikonam
mibinametun
Noushin Najafi

Saba said...
This comment has been removed by the author.
Saba said...

emza mikonam: saba

نوشین said...

امضا:نوشین فرقانی

علی کلائی said...

فردا در کنار عزیزان همرزممان و خواهرانی هستیم که چند روزی است در چنگال دجال اسیرند . همه با هم
یا حق

Unknown said...

زهره امین
امضا می‌کنم.

Unknown said...

I support it too

Unknown said...

manham dar har zamani az gonbeshe zanan hemayat mikonam

Unknown said...

manham hemayat mikonam

ali said...

بهای برابری و آزادی زیاد است. برای به دست آوردن آن باید مبارزه ای پیوسته داشت. از این حرکت حمایت میکنم.

علی لقمانی